Reklamné a propagačné predmety a obchodné vzorky z pohľadu DPH

Obsah
2.79 strany
Predmetom dane je podľa §2 ods.1 pism. a) zákona 222/2004 dodanie tovaru za protihodnotu v tuzemsku uskutočnené zdaniteľnou osobou. To znamená, že dani podliehajú odplatné dodania tovaru. Podľa §8 ods.3 zákona 222/2004 sa však bezodplatné dodanie tovaru, ak pri kúpe alebo vytvorení tohto tovaru vlastnou činnosťou bola vstupná daň úplne alebo čiastočne odpočítateľná, považuje za dodanie tovaru za protihodnotu, a teda podlieha dani. Avšak pri splnení stanovených zákonných podmienok sa

– bezodplatné dodanie tovaru na obchodné účely (dary malej hodnoty na obchodné účely, najčastejšie poskytnutie tzv. reklamných a propagačných predmetov) a

– bezodplatné dodanie obchodných vzoriek

nepovažuje za dodanie tovaru za protihodnotu,

Článok si môžete zakúpiť samostatne, alebo si môžete predplatiť prístup ku všetkým článkom.

Kúpiť článok samostatne

 

8

9.6€ s DPH

Zakúpením článku získaváte časovo neobmedzený prístup k danému článku a komentárom.




Ročné predplatné

 

9.99

mesačne
11.99€ s DPH

Prístup ku všetkým článkom za jedno predplatné. Ročné predplatné platíte 12 mesiacov vopred jednou sumou.



Mesačné predplatné

s viazanosťou*

11.90

mesačne
14.28€ s DPH

Prístup ku všetkým článkom za jedno predplatné. Mesačné predplatné Vám pravidelne odpočítame z platobnej karty. Viazanosť je 12 mesiacov.



Autor článku

  • Ing. Zdenka Jablonková
  • Ing. Zdenka Jablonková
    Je dlhoročnou odborníčkou v oblasti dane z pridanej hodnoty a zaoberá sa ňou od jej zavedenia v Slovenskej republike 1. januára 1993.

Komentáre su uzatvorené.